Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~assarhadon | użytkownik

imię i nazwiskoassarhadon adresJarosław zarejestrowany12.04.2007 @17:27:15 ostatnio na stronie26.12.2012 @20:28:09
kontakt i statystyki
digarty40 komentarze1378 posty na forum20

komputer / sprzęt
zadowalający.............

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~AnonimowyGrzybiarz    02.05.2008 @20:33:07
Zajrzyj do Nikogo cz.1 Są literówki ale nie mam czasu by poprawić. Jak Ci się nie spodoba to prosze nie oceniaj

Pozdrawiam
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~Seba0305    01.05.2008 @21:27:25
Nie czaję, ale dobra... Tzn. domyślam się
~Seba0305    01.05.2008 @10:43:10
Hahaha... Tylko skąd wiesz, że je napisałem? :D
~ramalas    29.04.2008 @11:37:48
dalej nie ma :/

moze po prostu na pw. ja nie wiem co sie dzieje
_______
http://www.powiesciopisarstwo.fora.pl - zapraszam wszystkich powieściopisarzy
~ramalas    28.04.2008 @20:06:04
no ale ja mam teraz nowy numer gg :/ przepraszam. numer w profilu.

odczuwam wzmożona potrzebe dyskusji o moich dzielach :>
_______
http://www.powiesciopisarstwo.fora.pl - zapraszam wszystkich powieściopisarzy
~ramalas    21.04.2008 @17:33:49
witam dawnośmy nie rozmawiali, a tu taka wiosna na świecie pozdrawiam
_______
http://www.powiesciopisarstwo.fora.pl - zapraszam wszystkich powieściopisarzy
~sicily    20.04.2008 @16:07:13
cóz za miłe powitanie

tak, jak najbardziej.

_______
najsłodsze obietnice fermentują najmocniej, nie pytaj, czemu masz zawroty głowy
~tec    09.04.2008 @22:33:26
kobieta, ale coś mnie podkusiło, żeby internetowo zmienić płeć :>
~AerieTheAvariel    08.04.2008 @20:46:06
a no mam mam
~AerieTheAvariel    08.04.2008 @12:02:05
moje opowiadanie było w kategorii obyczajowych, czyż nie?

meszkanie a dom.

cóż. nie zastanawiałam się nad tym za bardzo.

ogólnie dzięki za to, bo pomyślę nad lekką edycją tekstu.

nie miało być zbytnio akcji. ja opisuję uczucia. czasem nie mam ochoty wplatać zdarzeń.

a btw, piszę od niedawna więc nie ma co się dziwić nad jakością. mam 13 lat nie 20
~kamczatka    02.04.2008 @07:41:10
to straszne, nie tak miało byc
~zbytromantyczna    01.04.2008 @12:18:24
dobrze, nie będę tego brać do siebie
~ramalas    30.03.2008 @17:50:52
dziękuję za komentarz ach, czasu brak, czasu brak...
_______
http://www.powiesciopisarstwo.fora.pl - zapraszam wszystkich powieściopisarzy
~AnonimowyGrzybiarz    30.03.2008 @12:11:27
komiks. :D
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~Kidd    26.03.2008 @11:02:25
Dzięki za kom.
~MarcinD    25.03.2008 @10:28:19
Dziękuję za taki miły komentarz
_______
"...nie przejmuj się opiniami ludzi, którzy nie odegrają w Twoim życiu wielkiej roli..."
~even2    25.03.2008 @08:57:59
Ja również
_______
"Od tygodnia masz serce,
a jeśli policzyć nasze, masz serc
nadkomplet"
~Seba0305    24.03.2008 @18:06:22
Jak na gówniarza, to ja nieco za wiele wiem Jak znajdę chwilę czasu, to poczytam, co tworzysz, bo wydaje się [patrząc na słupki], że warte uwagi :D
~Eliseth    21.03.2008 @09:49:35
Dziękuję bardzo. I polecam uwadze szanownego pana na przyszłość.
~yamachan    19.03.2008 @18:31:24
Godzilla ...haha
przechadząjąc się na wyspy...
[pozdrawiam]
~yamachan    12.03.2008 @12:18:37

pracuj pracuj...haha
[pozdrawiam]
~zbytromantyczna    10.03.2008 @18:34:12
hmm, szczerze powiedziawszy to tylko jeden z wielu obrazków na mojej ścianie płaczu, który odzwierdiela jedno z wielu moich marzeń. nic szczególnego
a po za tym witam z powrotem
~yamachan    02.03.2008 @07:27:56
dzięki serdeczne...
[pozdrawiam]
~aniao    01.03.2008 @10:42:30
bo boli Cię to,że mężczyzna tak może być postrzegany.. a ja piszę to na bazie doświadczenia i nie zmienię tekstu,
ale dzięki za opinię
-voltaren    25.02.2008 @19:28:14
szczury się zalęgły w trupach, był mrok, on poszedł poruchać i mu szczur odgryzł siusiaka więc się wykrwawił.
proszę o zmianę oceny.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt